):
Koszyk Twój koszyk jest pusty ...
1 » Reklamacje2

Polecamy

1
Spodnie robocze do pasa PROFESSIONAL

Spodnie robocze do pasa PROFESSIONAL65,00 zł brutto52,85 zł netto

Półbuty robocze 631 S1 SRC Galmag

Półbuty robocze 631 S1 SRC Galmag139,00 zł129,00 zł brutto104,88 zł netto

Sandały robocze RACER

Sandały robocze RACER S1 Procera89,00 zł brutto72,36 zł netto

Wodery STANDARD Pros

Wodery STANDARD Pros79,00 zł brutto64,23 zł netto

Kontakt

  • FHU BRUTA
    ul. Pleszowska 29
    31-228 Kraków
  • E-mail:sklep@bruta.pl
  • Telefon12 420 26 79
    607-639-770
    501-540-893
  • Gadu Gadu47793442
  • SkypeBRUTA.pl
  • Godziny działania sklepuPon. - Pt.: 8-18; Sob.: 9-14;

Newsletter

Prześlij nam swój adres e-mail, a my powiadomimy Cię o nowych produktach, najlepszych cenach, promocjach i wyprzedażach.

 

Systemy płatności

  • First Data Polcard
  • BGŻ

Reklamacje

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Reklamacja z tytułu gwarancji.

    1. Wszystkie Produkty oferowane w Sklepie posiadają gwarancję producenta obowiązującą na terenie Rzeczypospolitej Polskiej.

    2. Okres gwarancji dla Produktów wynosi 12 albo 24 miesiące i jest liczony od dnia dostarczenia Produktu do Klienta.

    3. Dokumentem uprawniającym do ochrony gwarancyjnej jest dowód zakupu: paragon lub faktura VAT.

    4. Gwarancja nie wyłącza uprawnień wynikających z rękojmi za wady fizyczne i prawne Produktu, określone w Kodeksie cywilnym.

  2. Reklamacja z tytułu rękojmi.

    1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem, z tytułu rękojmi obejmującej wady fizyczne i prawne, są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r. (Dz. U. nr 16, poz. 93 ze zm.)

    2. Zawiadomienia o wadach dotyczących Produktu oraz zgłoszenie odpowiedniego żądania można dokonać za pośrednictwem poczty elektronicznej na adres: sklep@bruta.pl lub pisemnie na adres: FHU BRUTA ul. Pleszowska 29, 31-228 Kraków.

    3. W powyższej wiadomości w formie pisemnej lub elektronicznej należy podać jak najwięcej informacji i okoliczności dotyczących przedmiotu reklamacji, w szczególności rodzaj i datę wystąpienia nieprawidłowości oraz dane kontaktowe. Podane informacje znacznie ułatwią i przyspieszą rozpatrzenie reklamacji przez Sprzedawcę.

    4. Dla oceny wad fizycznych Produktu, należy go dostarczyć na adres: ul. Pleszowska 29, 31-228 Kraków.

    5. Sprzedawca ustosunkuje się do żądania Klienta niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni.

    6. W przypadku reklamacji Klienta będącego Konsumentem – nierozpatrzenie reklamacji w terminie 14 dni jest jednoznaczne z jej uwzględnieniem. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca pokrywa koszty odbioru, dostawy i wymiany Produktu na wolny od wad.

    7. Odpowiedź na reklamację jest przekazywana Konsumentowi na papierze lub innym trwałym nośniku.

       

Druk reklamacji można pobrać -> TUTAJ
Przejdź do strony głównej
Oprogramowanie sklepu shopGold.pl